Kiegészítő oktatási alkalmat keresel vagy csak egy érdekes, tartalmas osztálykirándulásos programot az osztálynak, ahol a diákok kipróbálhatják az
alkotás, a kutatás, a felfedezés élményét?
1. Színes tudomány (digitális alkotóműhelyes foglalkozás)
Korosztály: bármely
Időtartam: 60 perc
Létszám: max. 35 fő
A tanulók betekintést kapnak a 3D - és a lézervágás technológiájáról, a foglalkozás során megismerkednek a színelmélettel, Newton tárcsát készítenek lézervágás technikával és színeket kevernek. Az elkészített tárcsákat a tanulók haza is vihetik.
2. Mozgasd meg a körhintát! -Lego Spike Essential (programozás, robotika foglalkozás)
Korosztály: alsó tagozat
Időtartam: 60 perc
Létszám: 32 fő
Blokk alapú programozás segítségével már a legkisebbek is ismerkedhetnek a programozás alapjaival. A körhinta sebessége állítható, a színeket a gyerekek kedvük szerint variálhatják a fénymátrixon. A foglalkozás fejleszti a finommotorikus, algoritmikus gondolkodást, az együttműködési készséget.
3. Vonzás és taszítás (természettudományos laborfoglalkozás)
Korosztály: bármely
Időtartam: 60 perc
Létszám: max. 48 fő
Kísérleti bemutató és párban kísérletezés a mágneses jelenségekkel kapcsolatban. Mit jelent a mágnes két végén a színezés? Mely anyagokat vonz a mágnes és mely anyagokat nem? Hogyan lebegtethetünk egy gémkapcsot mágnes segítségével. Miért mozdul meg az iránytű elektromos áram hatására? Mi az az elektromágnes? Ezekre a kérdésekre kaphatunk választ a közös kísérletezés során, amelyeket korosztályhoz igazítva próbálhatnak ki a tanulók természettudományos laborunkban.
4. Hang(mérnök)
Korosztály: bármely
Időtartam: 60 perc
Létszám: max. 48 fő
Párban kísérletezés a hangok keletkezésével és terjedésével kapcsolatban.
Az önálló kísérletezés során a diákok megismerkedhetnek a hangok keletkezésével és terjedésével. Egyszerű hangszereket készítenek, hogy közelebb kerüljenek a hangok világához. Digitális eszközeink segítségével pedig méréseket végeznek a hangok terjedésével kapcsolatban.
1. Don Quijote hadművelet - ARTEC programozás (programozás, robotika foglalkozás)
Korosztály: felső tagozat
Időtartam: 60 perc
Létszám: 32 fő
Ki ne hallott volna a szélmalmokról? Jellegzetes forgó lapátjai odavonzzák az ember szemét bármely tájképen. Sokszínű ArTeC elemekből megépítünk egy szélkerék modellt, amelyet azután mozgásra bírunk süvítő szél nélkül is. Az ArTeC robot-készlet arduino alapú programozható alaplappal és érzékelőkkel rendelkezik, amelyet itt blokk alapú programnyelven kódolunk.
A foglalkozás során a tanulók megalakítják saját versenycsapatukat, logót terveznek, megismerhetik a lézervágási technológiát, és ennek segítségével elkészítik a csapatok logóját. Sphero robotokat programoznak, majd ezt követően a csapatok akadálypályán mérhetik össze tudásukat.
Kísérleti bemutató és párban kísérletezés a mágneses jelenségekkel kapcsolatban. Mit jelent a mágnes két végén a színezés? Mely anyagokat vonz a mágnes és mely anyagokat nem? Hogyan lebegtethetünk egy gémkapcsot mágnes segítségével. Miért mozdul meg az iránytű elektromos áram hatására? Mi az az elektromágnes? Ezekre a kérdésekre kaphatunk választ a közös kísérletezés során, amelyeket korosztályhoz igazítva próbálhatnak ki a tanulók természettudományos laborunkban.
4. Hang(mérnök) (természettudományos laborfoglalkozás)
Korosztály: bármely
Időtartam: 60 perc
Létszám: max. 48 fő
Párban kísérletezés a hangok keletkezésével és terjedésével kapcsolatban.
Az önálló kísérletezés során a diákok megismerkedhetnek a hangok keletkezésével és terjedésével. Egyszerű hangszereket készítenek, hogy közelebb kerüljenek a hangok világához. Digitális eszközeink segítségével pedig méréseket végeznek a hangok terjedésével kapcsolatban.
1. Irányíts okosotthont! (digitális alkotóműhelyes foglalkozás)
Korosztály: középiskolás
Időtartam: 60 perc
Létszám: 24 fő
Képzeld el, hogy reggel kávéillatra ébredsz, megszólal a kedvenc zenéd, a redőnyök automatikusan felemelkednek…
Az okosotthonok terjedésének köszönhetően mindez elérhetővé vált. A foglalkozás során a tanulók megismerkednek a C programozási nyelvvel. Megismerhetik az okosotthon irányításához szükséges rendszert: automatizálás, foto ellenállás, hőszenzor stb., irányítás, vezérlés Arduino segítségével.
Korosztály: középiskolás
Időtartam: 60 perc
Létszám: 32 fő
Napjaink egyik legdivatosabb programozási feladata a mobilapplikáció-készítés. A látogatás során a tanulók betekintést nyerhetnek a grafikus (blokk-alapú) mobilalkalmazás-fejlesztés lehetőségeibe egy egyszerű rajzoló program készítése során. Megismerhetik a fejlesztői környezet elemeit, alapvető programozási fogásokat, és a foglalkozás végére egy saját készítésű – Android-alapú mobileszközön működő – programot tarthatnak a kezükben.
Kísérleti bemutató és párban kísérletezés a mágneses jelenségekkel kapcsolatban. Mit jelent a mágnes két végén a színezés? Mely anyagokat vonz a mágnes és mely anyagokat nem? Hogyan lebegtethetünk egy gémkapcsot mágnes segítségével. Miért mozdul meg az iránytű elektromos áram hatására? Mi az az elektromágnes? Ezekre a kérdésekre kaphatunk választ a közös kísérletezés során, amelyeket korosztályhoz igazítva próbálhatnak ki a tanulók természettudományos laborunkban.
4. Hang(mérnök) (természettudományos laborfoglalkozás)
Korosztály: bármely
Időtartam: 60 perc
Létszám: max. 48 fő
Párban kísérletezés a hangok keletkezésével és terjedésével kapcsolatban.
Az önálló kísérletezés során a diákok megismerkedhetnek a hangok keletkezésével és terjedésével. Egyszerű hangszereket készítenek, hogy közelebb kerüljenek a hangok világához. Digitális eszközeink segítségével pedig méréseket végeznek a hangok terjedésével kapcsolatban.
REGISZTRÁCIÓ ÉS IDŐPONTFOGLALÁS:
Az elérhető foglalkozásokért hívja az alábbi telefonszámokat: +36 96 618 118, +36 20 296 86 80 vagy töltse ki az alábbi űrlapot: